NARYSUJĘ CO WYMYŚLISZ 2

Podobnie jak rok temu podjąłem się wyzwania - postanowiłem zilustrować kilka pomysłów użytkowników serwisu Wykop.pl. Mimo, że do wykonania miałem 3 razy mniej ilustracji niż ostatnim razem, poświęciłem na to dużo więcej czasu. Tym razem postanowiłem nie ograniczać swojej twórczości do cyfrowego świata i prócz tabletu graficznego użyłem także farb i masy plastycznej.

DivideByZero: Mahomet latający na bombie zegarowej.
Mahomet został ulepiony z masy plastycznej i pomalowany farbami akrylowymi. Wszystkie niedociągnięcia zostały oczywiście poprawione Photoshopem.

fjord: Oczywiście w tegorocznej edycji nie może zabraknąć prezydenta Mikro gotującego na płytach bez płomienia.
Farby akrylowe na płótnie. Dla niewtajemniczonych - prezydentem Mikro (Mikroblog) jest Lech Wałęsa, a płyty bez płomienia produkowane są przez firmę SOLGAZ, która bardzo dobrze dba i pijar na Wykopie.


Pancernik-Kulowaty_1: Proszę narysować Lecha Wałęsę pośród lawirujących teczek i donosów siedzącego na skrzynce wódki, trzymającego w dłoniach dwie oranżady. Jako tło dla Leszke proszę zastosować "25 lat wolności". Jednak to nie wszystko, Leszke jest tak na prawdę sędzią, a więc ma togę. Po jego lewej znajdują się roszczeniowe i wściekłe grupy zawodowe: lekarze, górnicy i nauczyciele. Natomiast po prawej ekipa rządząca i politycy z sejmu, oraz czołowi publicyści m.in. Adam Michnik (są oni wszyscy rozbawieni, Donald Tusk jest w stroju SSmana, a Waldemar Pawlak ma tablet). Z góry, w chmurach patriotyzmu sytuacji przyglądają się znane osobistości: Leszek Miller, Czesław Kiszczak, Wojciech Jaruzelski, Aleksander Kwaśniewski - wszyscy oni spoglądają z troską i trzymają w ręce judaszowe sakwy.
Nic więcej nie powiem.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

POLSKI REBRANDING

PORTRET KOBIETY TEORETYCZNIE IDEALNEJ

POLSKI REBRANDING